Září 2012

30.9.

30. září 2012 v 19:13 | Effy |  Food diary
Ahoj holky :)
Zítra jedu k M. (přítel). Musím zjistit heslo na internet a budu vám psát.. Chci se zeptat, zda můžou vidět mou historii, když jsem na vlastním noťasu, ale používám jejich internetové připojení.. Co myslíte?
Měla bych si sebou vzít jídlo.. Ale je mi trapně, nechám to v batohu a jen to potřebné dám do lednice. Oni si myslí, že jsem nějaká anorektička, která nic nejí.. A teď tam budu tahat bílé jogurty, vločky :D To by chtělo svou vlastní ledničku! :D Ale nedá se nic dělat. S dojížděním bych nic nestíhala.

Ráno jsem chtěla jít do fitka, jedu tramvajkou a tam že mají zavřenooo. To mě naštvalo! Snědla jsem si nektarinku, která měla být PO cvičení a šla jsem do obchodu, abych mohla upéct dort :) Dopoledne jsem pekla, nedala jsem si ani lžičku krému, zato jsem si povolila pudink :D Ale je to rozhodně lepší, než smetanovo-máslový krém.

A zjistila jsem, že prostě nemůžu jíst sladké snídaně. Mám pak asi deficit masa a bílkovin :D Ale když si dám slanou snídani, tak mi to nesedí kvůli svačinám :( jíst o přestávkách jogurt tak budou mít ze mně všichni srandu :(

Snídaně (07:30) bílý jogurt (150g) s chia semínky (10g), sypaným musli (20g) a jahodami, ananas (350g), 5 kostiček čokolády
Svačina (08:30): cottage (150g), kuřecí šunka (100g)
Svačina (10:00): nektarinka
12:00-12:30 domácí cvičení (kardio+posilování)
Oběd (13:00): jáhly s krutím masem a žampiony (400g porce)
Svačina (15:00): vanilkový tvaroh (150g) s půlkou banánu, sklenička kefíru, 3 kostičky čokolády
17:30-18:30 fitko
Večeře (19:00): vývar s krutím masem, mix zeleniny
21:00-21:40 domácí cvičení (posilování+10min protahování) opět doufááám :D
Mimo: vanilkový pudink (cca 70-100g), mléko

Dneska jsem to pokazila tou čokoládou. Taklhe ty svaly mít fakt nebudu.


29.10.

29. září 2012 v 8:55 | Effy |  Food diary
Upřímně. 2 dny jsem nejedla hezky. Asi by to někdo nazval jako přejídání. A možná to tak je. Nechci psát, že je to nový začátek. Byl by asi miliontý. Ale nechci stát v místě. A ani se nechci točit v kruhu. Musím přibrat. Chci mít svalíky. Musím je mít.
Chci, aby každý říkal, jak mi to sluší, jak jsem se zpevnila. A taky chci, aby jen kroutili hlavou, jak moc silná jsem. Bude to těžké. S mou disciplínou hodně těžké. Nesmím zapomenout na svůj sen (který není o postavě, někteří vědí :)). A dát do toho maximální úsilí, jít si za tím.
Váhu bych chtěla mít 53kg (176-177cm). Vím, že i tak budu šíthlá. Možná to bude jen začátek, ale to řešit nechci. Teď se chci dostat na těch 53kg (asi po 3,5 letech taková váha :D)

Nový styl psaní jídelníčků- budu psát časy i pohyb (pouze posilování a fitko).

07:00 vstávání
Snídaně (08:20): plátek žitného chleba s tvarohovou pomazánkou,cottage(150g),krutí šunkou,1bílek,rajče,kus papriky
09:30-10:30 fitko
Svačina (10:50): miska ananasu (400g), půl kaiserky s cottage(150g) a kuřecí šunkou
Oběd (13:30): vývar s krutím masem a mrkví, 1/2 ,,quinoa quiche"
Svačina (16:30): 1/4 quinoa quiche, čokoládovo-jahodový kefír (220ml bílý kefír+protein+jahody+chia semínka)
18:30-19:00 domácí cvičení (kardio)
Večeře (19:00): krutí maso (z polévky) s mrkví
21:00-21:30 posilování břicha, strečink a protahování

Inspiraci na quinoa quiche jsem čerpala tady, ale celé jsem si to upravila (dávala jsem quinou,vejce,brokolici,žlutou a červenou papriku a cizrnu) A na oběd jsem snědla celou půlku ,,koláče".


Tri before you buy

28. září 2012 v 8:29 | Effy |  tips
Ahoj holky, založila jsem novou rubriku s názvem ,,tips", název asi mluví za vše :) Budu tam dávat i recepty, jelikož mé ,,recepty" jsou úplně jednoduché, takže je berte spíše jako tipy.
Rubriky mi nějak blbnou, chtěla jsem je přohodit, přejmenovat, nejde to :(
Prosím napište, zda se vám takové články hodí, zda vás zajímají a tak :)

Řiďte se tímto obrázkem!



27.9.

27. září 2012 v 15:21 | Effy |  Effy
Včerejšek? Hrůza. Plno lidí si mě prohlídlo od hlavy až k patám. Takový nepříjemný pocit. Jeden přítelův kamarád mi řekl, že bych měla ,,pojíst" a přítelovi rodiče se začali vyptávat zda vůbec něco jím..
A já jsem unavená těmi naučenými odpověďmi, ano, jím a hodně, ale jím dost ovoce a zeleniny, jím i sladké, pečivo, nejsem vegetariánka. Vy víte, že je to pravda. Ale jsem unavená každému vysvětlovat že FAKT jím.
Taky se mi teď nelíbí, jak vypadám. Jo, ploché břicho je super, ale co ty vyčnívající lopatky a páteř, nohy jako špejličky? To je horší. Taky jsem se dnes vešla do džínů velikosti 24 v háemku.
Chtěla bych, aby mi někdo dal jídelníček, který můžu dodržovat každý den. takhle stále nevím, kde přidat, čeho už mám hodně, co mi chybí...

A zítra už zase jídelníček, možná recept a začínám chodit do fitka :) Mám v plánu to tady oživit :)

25.9.

25. září 2012 v 19:26 | Effy
Ahoj holky :)
Dnes jsem celý den naštvaná a podrážděná. Vytočilo mě tolik lidí. Navíc mě asi po týdnu viděl táta a strašně se zhrozil, že jsem zhubla :( A asi je to pravda, věci mi padají... Ale nechci vám to sem psát a omlouvám se za to. Určitě pak na mě má každá holka co hubne vztek. A to nechci.
Zítra jedu do školy a za M. (přítel), nevím, co budu jíst.. Něco si vezmu sebou, ale ne vše a určitě vám dám vědět :)
Vrátím se ve čtvrtek a čeká nás delší víkend :) Jupí!

Snídaně (08:00): 3 plátky grahamového bochánku s mazacím sýrem,krutí šunkou (100g) a zeleninou,miska musli (sypané čokoládové musli, cheerios, 60g sušených švestek, 150ml jahodového podmáslí)
Svačina (11:00): tvaroh s jogurtem vanilka-sušenka (135g), jablko, nektarinka
Oběd (15:00): salát s kuřecím masem, půl plátku toustu, trochu dressingu (restaurace)
Večeře (18:00): míchaná vejce se šunkou (100g) a cuketou, půl kedlubny, balíček racio freestyle s kozím sýrem
2.Večeře (19:00): 60g sušených švestek, tvaroh s jogurtem jahoda (135g)

hodnocení: Ano, chtěla jsem přidat a přidala jsem. Nelíbí se mi ten druhý ochucený tvaroh, protože jsem chtěla jíst jen bílé jogurty a několikrát týdně zařadit právě tento tvaroh. Ale 2 za den už je dost.


Sypané musli s čokoládou

25. září 2012 v 19:23 | Effy |  favourite
Ahoj holky :)
Rozhodla jsem se přidávat články ohledně tipů na potraviny, které jsem ochutnala, které bych vám doporučila a podobně :)
Snad se to alespoň některým bude hodit. Složení psát nebudu, to se můžete kouknout v obchodě :)

Sypané musli s čokoládou (Tesco)
Tohle balení má 375g a stojí kolem 40kč. Obsahuje 10% čokolády (mléčné a bílé), dobrou vlákninu, kokos a další ingredience. Určitě se na něj koukněte, je moc dobré, mám ho už po druhé.


Grahamový bochánek (Klasa, najdete v Bille)
A teď mám spíše dotaz na ty z vás, kteří něco vědí o zdravé stravě. Narazila jsem na tento druh pečiva, chutná mi, ale.. Nejsem si jistá, zda je zdravý/zdravější než například kaiserky.


New stage..

24. září 2012 v 17:31 | Effy |  Effy
Jsem zpátky. K minulému článku už se nechci vyjadřovat :( Prostě.. prostě to tak je a změnit se to nedá.
Od pátku jsem jedla dobře. Bez přejezení, každý den sladké, ale v míře. Napsala bych dříve, ale byla jsem celou dobu s přítelem a potřebovala jsem na článek více času..
Víte, mě se vždy něco přepne v hlavě, začnu se přejídat a ztrácím nad vším kontrolu. Samozřejmě mé jídlo ovlivňuje i okolí, ale nechci se vymlouvat. Bohužel to tak mám, něco se mi přepně v hlavě a mám pocit, že nad přejídáním nikdy nevyhraji.
A najednou se to zase přepne zpátky, chci mít svůj blog, jíst všechny ty zdravé věci, dělat si cíle, zdravě přibrat a podobně.
Přeju si, ať se to už nikdy nepřepne zpátky.. Nicméně už jsem byla na ,,svých" 50,7kg a po třech dnech to opět o 1,3kg spadlo.

Co ještě napsat? Chci to tady trošku obnovit, budu přidávat více tipů, receptů a pravidelné jídelníčky. Jednou zase přidám fotky, teď ale ne, protože je to jen přechodný stav. Potřebuji to kilo a půl urychleně nahoru, pak klidně pomaličku.

Dnes:
Snídaně(06:45): 2 celozrnné tyčinky (80g), kuřecí šunka (100g), cottage cheese (150g), zelenina, čokoládová hollandia (200g)
Svačina (09:40): bílý kefír (320g), jablko
Svačina (13:00): jablko, proteinová tyčinka cookies (45g)
Oběd (16:00): kuskus s tuňákem a cuketou (340g), po obědě: trs hroznového vína, jahodové podmáslí (100ml)
Večeře (18:45): bílý jogurt (150g) s hrstí sušených brusinek, zelenina (půl kedlubny, paprika, mrkev)

Hodnocení: Trošku mě štvala ta tyčinka, protože jsem na ni moc neměla chuť, ale hlad byl silnější. Líbí se mi rozestupy jídel i složení :)

Broken

20. září 2012 v 20:18 | Effy |  Effy
Ahojte.. Já.. to bez blogu nezvládnu už vůbec.. Jsem hrozně uavená, na dně, na konci sil... Zítra jdu na pohřeb a teď tady brečím a přejídám se čokoládou. Co lidé pro peníze neudělají. A že půjdou do vězení? To ty životy otrávené metanolem nevrátí.
Měla jsem jít do té nemocnice.. Měla jsem tam být.. Nikdo ani nepomyslel, že by to mohlo být tak vážné. Každý věřil.

Přesně jako před 6ti lety. To jsem taky věřila, protože je přece Bůh, a přece zázraky se dějí, a přece mně se tak zlé věci stát nemohou. Víte, že lidé umírají. Ale nedokážete se smířit s tím, že někdo umře vám. Prostě to nejde, nemůže odejít.
A pak odejde. A vy s tím nic nemůžete udělat. Nechápete, jak se to mohlo stát...
Ta chvíle, kdy se člověku vytratí dětský pohled na svět a nezačne věřit v nic víc, než v sám sebe.

Nechť to začne

16. září 2012 v 20:36 | Effy |  Effy
Nový režim. Nové cíle.
Není to dieta. Je to spíše ,,odbourávání svých zlozvyků"
A pak?? Pak budu přece perfektní.. :D (ironie, kdo by nepochopil :))