Říjen 2012

tududu

12. října 2012 v 17:10
Ahoj. Stále jsem nemocná a.. Mám nový blog (nezabíjejte mě!). Tady jsem to prostě nebyla já :-/ Navíc mi hrozně chybí má minulá přezdívka :D


Některé si dám do oblíbených (ty aktivní, ty, které mi přirostly k srdci a ty, o kterých vím, že můj blog navštěvují :)) Kdybych na něcokoho zapomněla, tak napište :)

dream bigger

9. října 2012 v 17:19 | effy |  Effy
Co takhle na chvíli zapomenout i na ty nejskrytější obavy?
Co takhle udělat věci, kterých jste se vždy báli?

Poddat se tomu.
Přestat se snažit.
Možná to je ta cesta.

Zavřít oči a zjistit, že nikdy nebyly doopravdy otevřené..
Vzdát se.
Jako kdyby to bylo mnohem těžší než bojovat..
ovládnout všechny myšlenky v hlavě...

Co se stane?
Změním se?
Změním se hodně?

,,Někdy se musíme vzdát něčeho, co chceme, abychom dostali něco, co chceme mnohem víc"

/jsem nemocná, přibírám, je to dobře. Jen to není jednoduché..

7.10.

8. října 2012 v 19:15 | Effy |  Food diary
Ahoj holky :)
Včerejšek byl hrozný! Celé dopoledne jsem ,,zabila" nakupováním jídla. A celé odpoledne se cpala. To jídlo jsem cítila pořád v sobě, bylo to hrozné.. Asi už nejsem zvyklá na TAKOVÉ přejídání..
Jsem nemocná :( Uvidím, jak mi bude, zkusím to pár dní přechodit... Nechci chybět ve škole, to dohánění mě nebaví a navíc bych doma jen jedla a ležela, bylo by mi blbě. Jsem příliš slabá na to, abych byla sama doma. Neovládnu se.
Bez sladkého to nezvládám, takže jsem si koupila proteinové tyčinky, budu je psát vždy do kolonky ,,mimo"..

A už chci mít ty kila nahoře, pak najedu na zdravější jídelníčky, teď jde o to přibrat (ikdyž tuk :()


Vstávání 06:20
Snídaně (06:30): kaiserka s pomazánkou a paprikou,3 kusy tvarohovo-banánové buchty, 5Og sladká activia s banánem
Oběd (13:00): houbová polévka s brambory-hluboký talíř
Svačina (14:00): 1 pl žitného chleba s lučinou, cottage cheese (150g), kuřecí šunka (150g), kedlubna, nektarinka
Večeře (19:30): brambory s máslem a mrkví
mimo: proteinová tyčinka (90g), mléko, cheerios


6.10.

6. října 2012 v 17:40 | Effy |  Food diary
Ahoj holky, k minulému článku.. Včera jsem ho napsala a v noci do něj omylem vepsala ,,plán" na dnešní den :D No, už si ani nepamatuji o čem jsem se vám zmiňovala, takže ho znova psát nebudu, jídelníček nebyl špatný..
Dnešek mi opět navrátil sílu. Víte, on ve mně věří. A to je mnohem víc než hubená postava. Vzdala bych se jí ze vteřiny na vteřinu, kdyby mi to zaručilo, že ho nezklamu. Mám otevřenou budoucnost. Tak sakra hejbnu kostrou, dám navrch 4 kila a začnu makat v posilovně. Vím, že se nestihnu moc změnit za 2 měsíce, kdy s ním zase budu. Ale co takhle za 4 měsíce?
Jak řekl, chci, abych v březnu přišla a všichni se zmohli jen na ,,wow".

05:00 vstávání
Snídaně (08:00) 1,5PL žitný chléb s tvarohem a krutí šunkou, paprika, kedlubna
Svačina (12:00) bílý jogurt (150g), miska ananasu
Oběd (16:00) krutí prso s cuketou, brambory (velká porce)
Svačina (17:30) půl jablka, plátek ananasu, activia sladká :-/
Večeře (19:00) 0,5pl žitný chléb, krutí šunka, paprika
mimo: 3x halls, strepsils, mléko
pohyb: ?


5.10.

5. října 2012 v 19:03 | Effy |  Food diary
:)

4.10.

4. října 2012 v 18:01 | Effy |  Food diary
Ahoj holky, zítra vám odepíšu, zase nestíhám :(
Jídelníček se mi líbí, na snídani je tvaroh jakoby ,,navíc", ale já prostě měla hlad no :)

Snídaně (O8:30) bílý jogurt (150g),cheerios,ananas, tvaroh s jogurtem(135g)
Svačina (11:30) bagetka s tvaroh.pomazánkou a krutí šunkou, paprika
Oběd (15:4O) nudle MS s krutím masem a cuketou
Svačina: cheerios (2hrsti)
Večeře (18:30) 1pl žitný chléb s cottage a krutí šunkou,paprika, rajče
mimo: půl deli, 2halls, mléko


3.10.

3. října 2012 v 14:58 | Effy |  Food diary
Ahoj holky :)
Dnes mám času o něco více, ale musím se učit :( doufám, že večer stihnu zajít do jednoho obchodu, mám tam vyhlídnuté boty ve slevě :-P Jsou takové podzimní, z 1800 na 1200, moje už se mi rozpadají, a to myslím doslovně. Fitko dnes vynechám, ne že by se mi nechtělo, ale M. zase pracuje a sama už tam nejdu :D Všichni tak blbě koukají :D Od příštího týdne ale budeme chodit denně :) Prostě parááda, těším se.

Jsem zvědavá, na jak dlouho mi vydrží krabice cheerios. 215g a píšou že je to na 7 porcí. Zatím jsem měla 2x. Doufám, že mi vydrží alespoň na 6 dní. Hodně mi zachutnaly :) Chutnají mi mnohem více než multigrain. Stejně ale budu muset vymyslet nějakou jinou alternativu a střídat je alespoň obden.
Tím, že nebydlím doma, se učím hospodařit s penězi. To je hodně pozitivní zpráva, protože mamka často nadávala, že platíme hrozně moc za jídlo a často nakupujeme. Jsem fakt hrozně ráda, že to teď takhle je, hodně se ušetří a já budu zase o něco více ,,dospělá" :D

06:00 vstávání
Snídaně (07:00) cheerios s bílým jogurtem (250g), jablko
Svačina (09:30) žitný chléb s tvaroh.pomazánkou a kuřecí šunkou, kedlubna
Svačina (12:00) 50g bílý jogurt, 2ks quinoa quiche
Oběd (13:30) filet z tilápie (2ks) s paprikou, bramborová kaše, rajče
Svačina (15:00) tvaroh s jogurtem (135g), cheerios
Večeře (18:30) žitný chléb,žervé,kuřecí šunka,rajče, cottage (150g)
mimo: mléko, 3x halls, půl deli

BTW-quinoa quiche jsem dojedla až dnes :) vydržel mi 3 dny :)

A myslíte, že ten jídelníček je hubnoucí/udržovací/přibírací? Moc děkuji za názory


2.10.

2. října 2012 v 19:18 | Effy |  Food diary
Pardon, nestíhám, odpovím Vám snad zítra nebo až v pátek :( Ale moc děkuji za komentáře :)

Snažím se přidat na jídle, hlavně na té snídani-zjistila jsem, že 150g jogurtu je málo :D a plná miska cheerios je tak akorát :D
06:30 vstávání
Snídaně (O7:00) bílý jogurt (250g) s cheerios, 3 nektarinky
O8:30-09:20 fitko
Svačina (09:30): 1pl žitný chléb s tvaroh.pomazánkou a krutí šunkou, paprika
Svačina (11:30) jablko, 50g bílý jogurt, cereální tyčinky (2ks, nějaké line či co :D)
Oběd (15:30) kuskus s tuňákem(celá konzerva) a cuketou
Svačina (17:00): trochu bílého kefíru, quinoa quiche, paprika
Večeře (19:00) tvaroh s jogurtem (135g) s cheerios
Mimo: tictac, mléko, půl deli

Ta deli mě neštve, to spíše ty tyčinky, vůbec mi nechutnaly, ale hlad je hlad :D
Tak zatím :))

1.10.

1. října 2012 v 19:36 | Effy |  Food diary
Ahoj holky :)
Už jsem u M. Tento týden bude často na brigádě, takže vám snad budu psát každý den. Nakonec jsem si vzala 2 tašky jídla, udělala jsem svůj quinoa quiche (tentokrát s tofu). Mnoho z vás se ptá, co je ,,nenormálního" na jogurtu ke svačině. No, to řekněte těm lidem, co na mě tak divně civí a ušklebují se :D
Dotaz: jsem připojená přes jejich kabel na internet, ale mám svůj noťas. Můžou vidět moji historii? Nevím, zda k vám můžu chodit nebo ne :(((
Koupila jsem si cheerios. proč? Včera jsem si chtěla část sypaného musli přesypat do menší krabičky a samozřejmě mi to spadlo, dóza se rozbila a v musli byly střepy :D Takže letělo do koše.
Ale nemám z těch cheerios dobrý pocit, asi je budu muset vyměnit za vločky. Ale to pak budou koukat, co jím za zrní :D Ach jo, ty moje problémy :( Prostě tu krabici nějak sním a pak se uvidí.. Jsou sice celozrnné, ale obsahují přidané cukry.

Radši jídelníček..
06:00 vstávání
Snídaně (07:20): bílý jogurt (150G) s chia semínky a ananasem
08:00-08:40 fitko
Svačina (09:30): 1pl žitný chléb,tvaroh,krutí šunka, kedlubna, 2 nektarinky
Oběd (13:30): salát (tofu,rukola,rajče), rohlíček ,,minifit" (25g) s tvarohovou pomazánkou (100g)
Svačina (16:30): bílý kefír (popíjela jsem během celého dopoledne,litrové balení, ne celé, ale dost)
Večeře (19:30): quinoa quiche, tvarohová pomazánka (50g)
Mimo: tictac, mléko